perjantaina, elokuuta 24, 2007

Vilustuminen yllätti

Olen onnistunut hankkimaan itselleni vilustumisen vitsauksen, ja kesken vieraiden emännöinnin! Japanittaret ovat saaneet keskenänsä toimittaa ja mä olen hoitanut täällä Jeddassa, ensin sitä mun vilustunutta lastani ja sitten itseäni, jos nyt ihminen voi muuten itseään hoitaa, kuin levätä. Huono tuuri.

Maanantaina alkaa mun opintoihini liityvä harjottelu, jota sit jatkuu jouluun saakka. Tulen menemään töihin aamuisin kuin kuka tahansa meistä, sillä erolla toki, että mitään rahallista korvausta en asiasta saa, mut se ei tässä paketissa paljoo hidasta. Mähän olen myös kunniallinen tehdassiivooja.

2 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

No niin, syksy tulee ja flunssat alkaa, samaa täälläpäin. Minulla ja pojallani alkaa ranskan tunnit... yippee! Poika suhtautuu asiaan murrosikäiselle kuuluvaan viileään tapaan, kuitenkin jo viime viikolla kyseli että jokos sitä mennään. Nähtäväksi jää miten ranskan kieli nappaa hänellä, mulla ainakin.Siivooja olen minäkin, ikuisesti ja ainiaan, joudun tekemään sitä palkatta ja vieläpä työni päälle eikä lopu koskaan, koskaan, koskaan... Sellasta on elämä, Zippe

Liisa kirjoitti...

Iloa ja puhtia kieliopintoihin!