lauantaina, tammikuuta 20, 2007

Puhelinlangat laulaa

Eilen unohdin aamulla huuhdella hoitoaineet tukasta. Wet-look oli päivän sana. En voi sanoa, että olisin kauheesti ollut ihastunut "valmiiksi-rasvainen"-tyyliin ja yritän muistaa huuhdella tukasta aineet ihan noin pääsääntöisesti, tästä tappiin.

Väsymys vaivasi ja iltapäivän labrassa en tehnyt muuta kuin hengailin paikan päällä. Labrat eivät ole mun vahva puoleni ollenkaan ja jätän hetkeäkään vastustelematta sen osaston meidän perheyksikössämme M:lle. Jos labrassa voi lusmuilla, niin teen sen heti.

Illalla mun rakas lapseni lauloi puhelimessa mulle laulun - kaikki kolme säkeistöä. Olin ihan tiloissa.

Lapsi aloittaa puhelut mulle aina sanomalla: "Hei Liisa". Sit kysytään, että olenko vielä Göteborgissa ja sen jälkeen onkin jo usein kiire toimittamaan muita elämän asioita. Lapsella tuntuu menevän oikein mukavasti M:n kanssa. Minä olen se, joka riutuu.

Ei kommentteja: