torstaina, toukokuuta 17, 2007

Emme ole siellä, mutta olen toisaalla

Juuri tällä hetkellä kukaan mun lapsuuden perheeni jäsenistä ei ole edustamassa yksikköämme Suomessa. Mä olen nöösein meistä ja olen vain Göteborgissa, joka on mulle melkein Suomi kuitenkin. Sisarukset painaa pitkää päivää tahoillaan kaukoidässä ja vanhemmat on vapaaehtoishommissa Afrikassa. Suomi tuskin meitä erikseen kaipaa.

Eilen katsoin joutessani "The Man Who Wasn't There". En ollut sitä aikaisemmin nähnyt, vaikka uskollisesti aina uusimmat Coenin veljesten leffat käynkin katsomassa. Se oli ihan asiallinen elokuva, ehkä vähän liikaa sitä Billy Bobin naamaa lähikuvissa, mut muuten tarpeeksi mielenkiintoinen, ettei harmittanut, kun kulutti sen katsomiseen ne pari tuntia.

Mä olen tehnyt itselleni MySpace profiilin, jossa tämä kuva. Mietin kovasti asiaa, että miten mä siellä itseni esittäisin, jotta se ei sotisi todellisen minäni kanssa (jakomielitaudin ehkäisy on aina paikallaan) ja ettei se kuitenkaan olisi liian paljon avautuva. Olisi kiva, jos sen onnistuis rakentamaan vaikeasti kategorisoituvaksi ja näin mielenkiintoiseksi kenelle tahansa. Molemmat kaverit mun listalla on todellisen elämäni kavereita, joten tämä netti-networking ei ole oikein kohdallani vielä hirveän onnistunut, mut ei se mitään. Pitää katsoo, jos innostun tässä ajan kuluessa virittämään saitin sikapäheeks vai unohtuuko koko projekti muutaman kuukauden kuluttua.

Ei kommentteja: