sunnuntaina, toukokuuta 13, 2007

Viisut, kallot ja Ruotsin rökityksen merkitys ihmisen elämässä

Olin katsomassa Euroviisuja yhdessä baarissa tuttujen kanssa. Oli hauskaa ja mun mielestä suomalainen Euroviisuspektaakkeli oli hienosti järjestetty. Mun ehdoton suosikki oli Krisse ja mä olisin häntä äänestänyt, mut Krisselle ei annettu erikseen mitään puh.nroo mihin sen äänen olis voinut välittää. Ja vaikka The Ark kuuluu mun suosikkeihin ihan noin Viisujen ulkopuolella, niin kyl silti oli kiva, että Suomi sai enemmän pisteitä kuin Ruotsi. Se on aina hienoo, kun Suomi pääsee nokittamaan Ruotsin.

Elämässä muutaman kerran on jo käynyt niin, että satunnainen ihminen kertoo mulle, ettei ymmärrä mikä siinä on kun pitää niitä pääkalloja olla joka paikassa ja sit mä (tietenkin) iloisena kerron että mulla on yks tatuoitu niskaan ja sit naureskellaan, että pitäis aina miettiä että mitä kellekkin sanoo. Hah, hah!

Huomenna katson galleriassa istumisen jälkeen lätkää. Suomelle kultaa!

Ei kommentteja: