torstaina, kesäkuuta 21, 2007

Musaa, sadekesä ja maakuntamatka

Nassikka hiljentyy edelleen hartaasti kuuntelemaan Ramonesia. Sekös minua ilahduttaa. Lapsen tukkakin on nykyään varsin "Brother Ramone"-henkinen. Aika hyvin 4v.lta.

Sataa. Emme mene leikkikentälle, ainakaan ennenkuin sade loppuu. Veikkaan, että saamme osaksemme koko kesän kestävän intensiivisateen; ostin Lindexin ale-tangosta bikinit. Jotenkin tuntuu siltä, että niitä ei tulla kauheesti käyttämään tänä kesänä. Tämä bikini-ostos on muuten varma merkki uudesta vaiheesta elämässä. Tovin olin sitä mieltä, että mikään mahti maailmassa ei saa mua pukeutumaan bikineihin, kun en niissä ihan parhammillani kuitenkaan edusta. Nyt en välitä. Se on aivan sama, vaikka vatsanahat roikkuu alaosan reunan yli. Nelikymppisyys vapauttaa ihmisen, vaikka siellä ei ihan vielä ollakkaan. Kohta kuitenkin.

Huomenna lähdemme maakuntiin viettämään juhannusta. Mä olen tästä asiasta eksotiikan vallassa, kun en ole elämässäni juhannuksia kauheesti kalenteriini merkannut - toisaalta punaisella ne on sinne painettu ihan eri tilaustakin, jos on kyseessä pohjoismainen kalenteri.

Ei kommentteja: