maanantaina, huhtikuuta 30, 2007

Vappuviesti

Hyvää vappua itse kullekkin toivotan henkilökohtaisesti ja kuitenkin vappua sen kiivaammin juhlimatta. Herratietää mis mun ylioppilaslakkinikin on ja ihan hyvä niin, en mä sitä kuitenkaan päähän pistäis. Menis tukka lyttyyn.

Kävin koulussa tänään hinkkaamassa hiekkapaperilla yhtä toista paperia ja se käsi jolla pitelin hinkattavaa paperia paikallaan kipeytyi siinä hommassa kovasti. Piti jättää homma kesken. Mutta se ei haittaa. Tänään oli vapaata koulusta kuitenkin.

Hieno asia on, että olen taas päivän lähempänä kotiin paluuta!

2 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Hauskaa vappua toivotan myös täältä kaukaa idästä! Toisin kuin vajaa pari vuotta sitten, nyt pääsen täältäkin lukemaan blogiasi =)
KK

Liisa kirjoitti...

Hassua et sä oot nyt siellä ja mä oon täällä. Siellä oli varmaan aivan sairaan kovat VAPPU-meiningit, niinku Kiinassa yleensä.

MÄ tein Thai-ruokaa kavereille, join valkkaria ja jauhoin juttuja suomeksi ja ruotsiksi.