maanantaina, heinäkuuta 12, 2004

Kesäleskeys

Kukaan ei herättänyt mua aamulla. (Heräsin silti 07.30). Puuronkeittoa ei ole harrastettu, eikä syöttöpuuhia. Vaippoja on kaapissa vino pino, mutta mitä mä niillä nyt tekisin? Aamun lehti tuli luettua tarkkaan. Nyt mä keekoilen tässä koneella ilman että joku roikkuu minussa ja kiljuu. Tämä on todella omituista.

Perheen y-kromosomin kantajilla on matka mennyt hyvin ja siellä ne pistävät Suomen asioita järjestykseen. Mä täs' vasta aloittelen mun villiä kesälesken elämää.

2 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Nauti nyt Liisa! Nuo hetket ovat harvassa joten ota kaikki irti omasta ajasta.

Me lähdemme huomenna aamulla Turkua kohti ja sieltä edelleen Siljalla Tukholmaan. Lopullinen määränpää on Kolmården, ajateltiin lähteä serkkuja moikkaamaan. Meidän pikkukaupunkilaiset lapsemme ovat ihmeissään tulevasta laivamatkasta ja "ulkomaanmatkasta". On aika nastaa nähdä maailma lasten silmin. Itse on jo liian turtunut kaikkeen mukavaan ja ihmeelliseen että ei edes tajua hämmästellä juttuja. Kiva muuten tämä nettipäiväkirjasi!! Terveisin TL Raahesta

Liisa kirjoitti...

Hei - tervetuloa Ruotsiin!!! Ja oikein hyvää matkaa. Lapset tykkää laivamatkoista.

Onhan tässä keskenänsä olemisessa puolensa. Nytkin keekoilen valveilla, vaikka normaali nukkumaanmenoaika on jo kaukana menneisyydessä. Pitää tunnustaa, että kovasti se pieni kaveri pyörii kuitenkin mielessä.