tiistaina, heinäkuuta 27, 2004

Testaaminen jatkuu

Hesarin Kuukausiliite on mun mielestä aivan älyttömän hauska lehti. Se on viihdyttävä ja asiapitoinen. Saatiin sellainen nyt suomentuliaisina. Siinä oli sukupuolitesti. Taas pääsi testaamaan. Ja mähän tietty testasin oitis. Molemman sukupuolen väittämiä oli 50, yhteensä siis 100. Mä olin samaa mieltä 9:n miesväittämän ja 25:n naisväittämän kanssa. Testin mukaan olen nainen. Tästä on taas hyvä jatkaa.

Vaikka testi kertoi, että nainen olen, niin jotenkin aina tulee sellainen olo, että on elämässään transvestiittiosastolla, kun pistää päälleen koltun ja sandaalit jalkaan (siis muut kuin ne järkevät sandaalit). Puhumattakaan meikkaamisesta. Joskus ehostin luontevasti joka päivä. Nykyään teen sitä todella harvoin. Ehtii voiteet hapantua kaappiin.

Onneksi voi tehdä testin myös mahdollisesta transvetismistaan! Sen testin mukaan olen sukupuolineutraali. Tämäkin asia oli tarpeen tietää.

Ei kommentteja: