keskiviikkona, elokuuta 24, 2005

Rouvan tähtihetki

Tänään oli vietettävä kotipäivä. Olin juossut lapsen kanssa paikasta toiseen ilman breikkiä jo jonkin aikaa ja alkoi olla vähän sellainen olo, että pitää saada olla rauhassa. Ilman ohjelmaa. Ja tänään oltiin.

Kun menin tarkistamaan päivällä, et' onko tullut sitä perinteistä postia sinne ihan perinteiseen postiluukkuun, niin yksi tän asuntolan toimiston tytöistä tuli pihalla vastaan ja toimitti tavalliset hoo-hoi-heit Vimmen suhteen (kun se on niin kawaii) ja sitten se ilmoitti mulle että olen ihan Julianne Mooren näköinen ja että ollaan ihan printattu kuvaa netistä, että sille-ja-sille sanille saatiin näytettyä, kuka se Julie Moore on, kun on niin rouvan näköinen.

Voi hyvä tavaton! Kaikessa imarreluntilassa mietin, että olis syytä kansalla näkötestiin tai sit se menee siihen "ne-on-kaikki-saman-näköisiä"-piikkiin. Saanen kertoa: mä en todellakaan ole Julianne Mooren näköinen.

3 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Kehut on kivoja! Mun alakerrassa asuu vanha herrasmies, jota näen aika harvoin, mutta joka kerta muistaa nostaa hattua ja todeta, että naapurin NUORI rouva sen kun vain kaunistuu... Ai että sen jälkeen mennään taas pää pilvissä!

Minna

Liisa kirjoitti...

Kehut on kivoja ja etenkin nykyään, kun niitä ei enää mitenkään erikseen odota saavansa - siis näistä ulkonäöksellisistä asioista. Muutenhan mä odotan vaikka mitä.

Mitä tulee julkkis-look-a-like-osastoon, niin sijoitan itseni Micheal Douglasin ja Sean Pennin välimaastoon. Sean Penn korostuu valvottujen öiden jälkeisinä aamuina.

Anonyymi kirjoitti...

Sullon kyllä asiat hyvin, jos sijotat itses näiden herrojen välimaastoon. Itse oon todennu aamulla olevani ihan takavuosien leffan Gremlins(jos joku vielä muistaa...) pahiksien näkönen ja punasilmäsenä versiona. Onneksi vielä toistaseksi aamullinen pissalenkki koiran kanssa ja kahvikuppi auttaa asiaan... Kohta on varmaan pakko laittaa lusikat pakkaseen aina illalla jäähtymään!

Minna