sunnuntaina, syyskuuta 17, 2006

Mä olen Greta ja ikävä kyllä myös vähän Ben

Löysin netistä tällaisen kekkuliohjelman, jolla ihminen voi tutkia kuinka paljon hän muistuttaa jotain fantastista julkisuuden hahmoa, edesmennyttä tai vielä kokaiinitoreissaan sinnittelevää (julkkiksethan kaikki on - kuten tiedämme - huumeriippuvaisuuden kourissa aina silloin kun eivät ole passitettuna vieroitukseen). Hetihän mun piti ruveta kokeilemaan ja ilokseni sain todeta, että kappas, olen mun iki-idolini Greta Garbon kaksoisolento - ainakin 70 %:sesti.



Sit ymmärsin, että mun on kokeiltava ohjelman luotettavuutta myös jollain vähän toisenlaisella kuvalla ja sit mulle kerrottiin, että olen 73 %:sesti Ben Affleck. Nyt mulla on kaksi vaihtoehtoa, joko julistaa ohjelma humpuukiksi, mikä olisi ikävää, kun se kuitenkin kertoi että olen Greta Garbo, tai sitten piiloutua komeroon loppu elämäkseni, sillä Bed Affleck ei ole ihan just se henkilö, jonka näköinen ihminen ei haluaisi olla - ainakaan näin periaatteessa naissukupuolta edustettaessa. Kauhee tenkkapoo!

2 kommenttia:

Marika Orenius kirjoitti...

Joo, oli tosi hauska: minun lärvini osoittautui formulakuski Villeneuve:ksi ja Jesper muistutti laulajatyttöä Alanis Morrisette:ä.
Käypä pari - vai mitä?

Liisa kirjoitti...

Testattiin Vimme myös ja ainoa nimi, jonka hänen look-likeistaan tunnistin oli Sharon Stone. Mä en ole koskaan aikaisemmin ymmärtänyt, että mun lapseni on Sharonin näköinen. Nyt olen paremmin asioista perillä.