tiistaina, elokuuta 24, 2004

Sur sur

Hampaiden pesu on mun mielestä tylsää puuhaa. Aina ennen urakan aloittamista noidun mielessäni, että taas pitää junnata se sama ruljanssi. (Ei ihme, että se tuntuu niin tylsältä, kun jo etukäteen siihen niin asennoituu. Eikö ihminen koskaan opi?) Sit mä en voi pestä vaan-sinne-päin, vaan on pakko surisuttaa hammasharjaa suussa kymmenen minuuttia, muuten ei tule puhdasta. Jos joku keksii joskus tehokkaan ja nopean tavan puhdistaa hampaat, niin mä olen valmis uhraamaan siihen omaisuuttani vähän enemmänkin.

Jossain tämän vuoden Kuukaisliitteessä oli Pirjo Honkasalon ja Elsa Saision haastattelu "vanhemmat-lapset"-osastolla ja siinä Honkasalo valitteli, että menee hermo, kun Elsa-ihminen kävelee minuutti tolkulla ympäri kämppää sähköhammasharja suussa päristen. Tunsin sielunsympatiaa Honkasaloa kohtaan. Markus on nimittäin hampaidenharjaustylsyyden ongelman ratkaissut sillä, että toimittelee samalla asioita muualla kuin kylpyhuoneessa. Mun mielestä se on hermoja raastavaa, vaikka ymmärrän kyllä miksi se tekee niin.

Ei kommentteja: