sunnuntaina, tammikuuta 30, 2005

Sunnuntain Emmiluu

Tämä tuntuu todelliselta sunnuntaiaamulta. Aurinko paistaa. Sain nukkua pitkään - Markus heräsi Vimmen kanssa ja mä jatkoin pokkana unia. Herättyäni luin sängyssä (Donna Tartt:"The Little Friend") ja nyt kun aamiaista nautin, kuuluu täällä Emmiluu. Emmiluu on ehdoton sunnuntai-indikaattori. Sen kuuluminen tarkoittaa sitä, että Markus on aamupäivän verkkaisina tunteina kotona ja on herännyt hyvissä ajoin ennen mua ja saanut kaikessa rauhassa valita mieleistänsä musiikkia kuunneltavakseen. Mä olen nyt jo tottunut Emmiluuhun ja en sitä mitenkään erityisemmin inhoo, mutta ei se ole se mun suurin suosikkikaan. Enivei - Emmiluu sopii sunnuntaiaamutunnelmiin.

1 kommentti:

Liisa kirjoitti...

Hauskaa, että tarinat viihdyttävät! On kiva kirjoittaa. :-)

Luin "Jumalat juhlivat öisin" niin kaaaauan aikaa sitten, etten oikein muista siitä muuta kuin tunnelman. Se oli tiivis. Mutta niin on tässäkin Tarttin kirjassa.