perjantaina, huhtikuuta 14, 2006

Vyötärö ja verenpaine nousee

Eilen nettiä selatessani silmäni sattuivat taas jonkun ihmisen paremmin tietävään lausuntoon siitä, millaisia farkkujen kuuluu nyt tänä keväänä olla. Eräs mieleeni jäänyt yksityiskohta oli, että housujen pitää nousta vyötärölle saakka - ja siis ehdottomasti, kaikki muu on ihan aut. Se tarkoittaa sitä, että matalavyötäröisiin farkkuihin mieltyneenä saan taas viettää tuntikausia laatuaikaa etsimällä farkkuja, joissa koen näyttäväni jotensakin asialliselta ja niissä farkuissa vyötärölle ei nouse mitään.

Helevetti mä inhoon tätä tyyli-vaihtuu-viikottain-kekkulointia. Mitä muuta se on, kuin bisnestä tekevien ihmisten näppärä tapa pitää kotiinpäin tulvivia rahavirtoja tasaisina - mikä sinänsä tietenkään ei ole paha asia. Kyllä bisnestä saa tehdä. Ihmiset on vaan niin hulluja, että ne menee tukka sekaisin mukaan siihen kyseenalaistamatta mitään. Muoti ja vinhaan vaihtuvat trendit ei palvele mitään muuta tarkoitusta kuin kuluttamista kuluttamisen vuoksi ja mä vastustan sitä ihan jo muutenkin. Kääk! Ketä mä saisin potkia?

Tässä vaiheessa voi sitten tietenkin kysyä, että miksi mä ylipäätään vaivaudun lukemaan mitään asiaa käsittelevää, jos kerran näin ne hiivat hattuun aiheesta nousee.

No joo - pitänee ostaa varastot täyteen ALE:sta niitä mun mieleisiä farkkuja ja niitä varmaan saakin sitten edullisesti, kun kukaan muu ei niitä halua.
--------------------------------------------------------------------------

Ai niin - piti vielä sanomani, että hyvää syntymäpäivää M.

Ei kommentteja: