maanantaina, syyskuuta 05, 2005

Seksikäskö?

Eeva-lehden lukijat äänestivät Matti Vanhasen Suomen seksikkäimmäksi mieheksi. Nyt jonkun pitää määritellä mulle uudestaan sana 'seksikäs'. Mä nimittäin olen aina käsittänyt sen jotenkin sellaisena ominaisuutena, jota Matti Vanhasessa totisesti ei ole. Ei edes yhdessä Matti Vanhasen solussa.

Jos jotain suomalaista julkisuuden henkilöä nyt pitäis sitten seksikkyyssaralla äänestää, niin mä antaisin ääneni Antti Lehtiselle, joka itseasiassa aika paljon muistuttaa yhtä miestä, jonka kanssa mä elän.

5 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Se varmaan on sellaista poliittista seksikkyyttä noin uutena määrityksenä knääks.

Liisa kirjoitti...

Poliittinen seksikkyys - KÄÄK!

Anonyymi kirjoitti...

Ja kerrottiinko lehden kyselyssä N-lukua... TuskiN. Eli kyseisen lehden molemmat (vanhat rouvas-)lukijat pitävät seksikkäänä ennemminkin pääministeriä eivät niinkään Matti Vanhasta.

Liisa kirjoitti...

Varsin näpsä teoria.

Anonyymi kirjoitti...

3051 ääntä oli annettu.