torstaina, syyskuuta 15, 2005

Tuntematon soittaa

Mulle soitti Skypellä 'hikisukkamehu', jonka Skype-profiilista kävi ilmi, että kyseessä on -92 syntynyt Kemiläinen hemmo (mikäli tiedot pitivät paikkaansa). Arvatkaa kahdesti vastasinko siihen puheluun. Ylipäänsäkään en vastaa koskaan Skypeen, jos joku tuntematon soittaa. Mä käytän sitä vaan asialliseen kavereiden ja sukulaisten kanssa länkyttämiseen. Tuntemattomat suurudet älkööt vaivautuko.

Tänään alkoi syyskausi mun japaninkurssilla. Osasin syntisen vähän, mutta minkäs teet, kun en ole päntännyt yhtään. Aion jatkaa siellä käymistä niin kauan kuin vain voin, sillä jotain sieltä jää mieleen kuitenkin ja vaikuttaa nyt lupaavasti siltä, että Vimme toimittaa siellä japanilaisten tätien valvonnassa omia asioitaan ja mä voin keskittyä toistamaan japaniksi "pidän-lukemisesta"-tyyppisiä lauseita mun henkilökohtaisen opettajani kanssa. Mä sanon että - hai!

Ei kommentteja: